2010. november 1., hétfő

TAGDÍJ

2 megjegyzés:

  1. szerintem nem nagy titok, és mindahányan tudjuk is, hogy az amatőr focihoz sokkal inkább szív, ész, türelem, és kitartás szükségeltetik, ám minekutánna eme dolgoknak egyáltalán nincs híján a DINAMO, végül mégiscsak az a rohadt pénz marad. sajnos tény, hogy pénz nélkül lehetetlenség tovább léteznünk mint csapat, úgyhogy most valóban komoly slamasztikában vagyunk.

    szerintem egy dolog tuti, éspedig az, hogy mindahányunknak van valamiféle véleménye közös anyagi dolgainkról, valahol a "nesztek, itt van még száz" és a "basszátok meg, miből" között. nagyon is fontos, és minekutánna már egy fillérünk sincsen, ugyan mit is árthat, ha ez a mindahányunk most fogja magát, és szépen kinyilvánítja ebbéli véleményét, ismerteti a lehetőségeit, esetleg ki-ki előterjeszti a csapat (mert EGY csapat vagyunk, én legalábbis ekként gondolok magunkra) további sikeres működését elősegítő javaslatait.

    szerintem nem fontos hozzám hasonlatosan oldalakat gépelni. én egész egyszerűen így úszom meg most azt, hogy anyámmal, meg a nővéreimmel gyertyát kelljen öntenem a konyhában, az elhullott családtagok számára. amint ahogy a tegnapi meccs végén beszéltük, lehet ezt négyszemközt is csinálni a pénztárosunkkal, a lényeg, hogy végül, vagy inkább minél előbb, de minden egyes játékosunk helyzetét és álláspontját ismerve, közösen kell meghoznunk a döntéseinket, és teljesíthető vállalások keretében felállítanunk egy olyan tagdíjrendszert, melyből megnyugtató módon finanszírozható a jövőbeni működésünk.

    szerintem, de még inkább: száz százalékos biztonsággal állítható, hogy nem akad közöttünk a DINAMOBAN egyse, de egyetlenegyse, aki úgy gondolná, hogy aki szegény, az ne focizzon. ellenkezőleg. ezt a csapatot egyenesen nekünk találták ki. és kurvára sajnálná mindenki, ha akár egyetlenegy katonát is elveszítenénk amiatt, csak mert egy olyan, geci országban élünk, ahol a politika, a bankok, a biztosítók, a média és a multicégek, egyszóval a gazdagok, abból élnek, hogy még szegényebbé tesznek bennünket, szegényeket. csak magunkra számíthatunk, ezt már megtanultuk, úgyhogy legyünk következetesek, legyünk okosak, és legyünk élelmesek, de maradjunk méltányosak és tisztességesek.

    szerintem tegyük ezt a következőképp: MINDENKI vegye ki a részét a költségeink fedezéséből. ez nem kérdés. aki az egy főre átlagosan jutó terheknél kevesebbet tud vállalni, az becsülettel tegye le az asztalra a lehetőségei szerinti maximumot - maradjunk tisztességesek.
    az a - szerencsénkre még - többség pedig, amely abban a helyzetben van, hogy rendesen tud csengetni, az tegye oda a részét az előbbi mellé időben - maradjunk méltányosak.
    beszéljük át a konkrét számokat és határidőket, majd közösen, mindenki tudomása és beleegyezése mellett fogadjuk el azt a túlélési taktikát, ha úgy tetszik tagdíjrendszert, melyet a továbbiak tekintetében viszont már kivételek nélkül kötelező érvényűnek tekintünk - legyünk élelmesek.
    és végül, ki-ki fontolja meg alaposan, mit vállal, mert a továbbiakban már nem engedhetjük meg magunknak, hogy újabb tartozásokat göngyölítsünk - legyünk tehát okosak.
    aki szegény, az igenis focizzon, aki viszont nem hajlandó ezért az erejéhez mérten felelősséget is vállalni, azért a csapatunk - önnön egységét megóvandó - se vállaljon semmiféle felelősséget. na ezt nevezik borsodban következetességnek.

    szerintem teljen ez a hónap az újrarendeződés jegyében. legyünk türelmesek, beszéljünk őszintén, beszéljünk minél többet. osszuk meg egymással az ötleteinket, javaslatainkat, de akár a gondjainkat is. itt a fórumon, az edzésen, a kocsmában. senki se lépjen egyet hátra, csak mert problémája van. maradjon a seggén, az a minimum, de méginkább lépjen egyet előre azzal, hogy arra mi, a DINAMO közösen megoldást találjunk.

    részemről ennyi, most már muszáj indulnom a többiekkel, ugyanis ők tudják, hogy hol van a fater elásva.

    csumi-imi

    VálaszTörlés
  2. ejha. mily kiválóan működik az emberi védekező mechanizmus: mihelyst plafonig érő szarban ücsörögsz, bezárod a pofádat jó szorosan... nem akarok bulirontó lenni, de egy-két falatot muszáj lesz mindahányunknak lenyelni, akár tetszik, akár nem - máskülönben maradunk szépen a kakában, éspedig az idők végezetéig. ami jelen esteben piszok gyorsan eljő, mert a DINAMO TORPEDO feloszlik, és akkor ki-ki mehet a faszba, oda, ahonnan jött. részemről mindenesetre volna itt még egysmás, ami a múltkor kimaradt (sietni kellett a gépeléssel) és előrebocsátanám, hogy mindez - az előzőekhez hasonlatosan - csupán magánvélemény, semmi több. ezért kezdem folyton úgy a mondókámat, hogy "szerintem".

    szerintem egyelőre ne rakjuk fel ide a tagdíjfizetéses táblát.
    szerintem rakjuk fel majd akkor, ha valóban az lesz, mert jelenleg a tagdíjtáblánk nem egyéb, mint egy adóssághalmaz.
    szerintem most november hónappal kezdődően a havi négyezres tagdíj legyen kötelező mindenki számára.
    szerintem ennyi a minimum.
    szerintem ígyis rohadt egy meló lesz összekaparni a meccsekhez szükséges többi lóvét, vagy akár bezsebelni valamicskét az eddigi adósságokból.
    szerintem nagyonis szüksége van a csapatnak a heti egy edzésre.(szerintem még a keddi kondícionálásra is, ám mivel az ingyenes, most nem feltétlenül tartozik ide)
    szerintem az én makogásom itt édeskevés, és oltári hülyeség ráhagyni, hogy akkor legyen ez, vagy legyen így.
    szerintem e tekintetben akár az is probléma lehet, amit, vagy ahogyan makogok.
    szerintem nem kellene, hogy az legyen.
    szerintem nem vagyok egy sértődékeny alak, és nehéz időkben pedig senkinek sem szabad annak lennie.
    szerintem akad itt egy csomó más magán-külön-ellenvéleménmy, ami színtiszta szerencse, mivel mi azért mégse a hitlerjugend vagyunk.
    szerintem ezért kurvára jó volna, ha más is kinyitná a száját.
    szerintem részemről ennyi, úgyhogy be is fogom az enyémet.

    csumi-imi

    VálaszTörlés