2013. március 18., hétfő

Megfogyatkozott csapatunk a kiállításig helytállt, majd kapitulált

Duncan Shiels kupa, 1. forduló
Fáy utca, 12 néző

Dinamo: Grind - Kis - Szüllő, Nagy - Szirony II - Fogarasi, Bóday, Szita, Feri - Kovács, Camara

Gólszerzők: n.a. (25', 52', 70', 82', 85')
Csere: Fogarasi ⇆ Szirony I a 20. percben, Bóday ⇆ Bánhalmi a szünetben
Sárga: Szirony II
Piros: Kovács (65')
Szögletarány: 4-1

Bizonyára sokakat félrevezetett a belügyminisztérium tájékoztatása és az MLSZ határozata, de a híresztelésekkel ellentétben a Budapest Football League-ben ezúttal is pattogott a labda. Felforgatott és megfogyatkozott csapatunk sokáig jól tartotta magát, de az idő múlásával kijött a két csapat közötti különbség. 

A nap örömteli híre, hogy Feri személyében ismételten újoncot avattunk. Feri jókor volt jó helyen és élt is az adódó lehetőséggel.

Off: Ha látsz, vagy ismersz olyan játékosunkat, aki továbbra sem hajlandó elhagyni az autóját, akkor légyszi segíts. Kedden, fél nyolckor találkozunk a Kolozsvárin.

PERCRŐL PERCRE

25' A Vikingek középpályásának 16 méteres lövése valakin irányt váltott és a így védhetetlenül csapódott a kapunk jobb oldalába. (1:0)

52' Szita a 16-osunk előterében rossz ütemben passzolta vissza a labdát, egyúttal indította a Vikingek támadóját, aki kilőtte a bal alsó sarkot. (2:0)

70' A Vikingek támadója a jobb oldalról befelé cselezte magát, majd 16-ról a hosszú sarokba helyezett. (3:0)

82' A Vikingek középpályásának 20 méteres lövése a felső lécről vágódott a gólvonal mögé. (4:0)

85' Jobb oldali Viking akció végén középre játszották a labdát, a belül árván maradt támadónak pedig nem volt nehéz dolga. Sakk-matt. (5:0)

6 megjegyzés:

  1. még tegnap este meccs után hívott ónodi és közölte, hogy svédországból hazajövet nem tudta elhagyni az autóját, vagy mi... legjobb tudásom szerint megnyugtattam, hogy a belügymisztérium minden mozgósítható erejével a segítségére fog sietni, és természetesen azonnal továbbküldtem részére a mentősmst. a poszttrauma kezelésére hagyományos vallásosság tekintetében oly széles választékkal büszkélkedő intézményrendszerünket ajánlottam t. figyelmébe, végezetül tájékoztattam soron következő edzésünk tervezett helyszínéről, és kezdési időpontjáról is. még valami: véleményem szerint az elsőt később, de másodikat meg már a másodikba kaptuk. mondanám, hogy lehet ehhez is hozzászólni, dehát ez itt mégse a mit vegyek fel a nyári gálameccsre, mindenesetre olyan 25 és 57-re tippelnék, és ha már úgyis benne leszünk az országos katasztrófahelyzetről szóló beszámolóban, hát ne tájékoztassák félre t. miniszterelnökünket és a nagybecsü közvéleményt.

    csumi-imi

    VálaszTörlés
  2. Jogos, már javítottam is.
    Jó, hogy van, aki tud írni-olvasni. ;)
    Köszi!

    VálaszTörlés
  3. hát én vagyok a legokosabb játékos, eddig nem tűnt fel?

    VálaszTörlés
  4. az első gólnál még pályán voltam, és a 20. percben jöttem le, írd vissza a jóra :)
    félidőben valóban 1-0 volt.
    Ottó

    VálaszTörlés
  5. vagy

    a-miattad kaptuk az első gólt
    b-nem voltál a pályán amikor kaptuk
    c-a 28. percben volt a csere

    válassz!!!

    VálaszTörlés
  6. csak vicceltem, mivel más egyébre már nemigen futja, de ha te mondod elhiszem.

    VálaszTörlés