2011. március 10., csütörtök

ELMARAD A MECCS! ADD TOVÁBB!

A Szigeti elleni szombati mérkőzésünk elmarad. Edzésről hazaérve a következő üzenet fogadott, mely a bajnokság szervezőjétől érkezett:
Thu, March 10, 2011 10:58:14 PM
I'm really sorry to inform you that there will not be any Dinamo-Szigeti match this weekend. Szigeti have a few guys away for the long weekend, which wouldn't be a problem, but more unfortunately they are battling against a long injury list. As such we have no choice to postpone the game as, I believe, they only have 6 players now. ...be rest assured should any financial liability arise to referees/pitch due to the cancellation that Dinamo shall not pay anything extra. I guess it doesn't leave us with many other options than to play midweek, either March 24 or March 31. I will contact you as soon as we can arrange a suitable date.
A lényeg: nincsenek meg, állítólag csak 6 játékosuk van. A halasztás számunkra semmilyen anyagi következménnyel nem jár. A mérkőzést valószínűleg hétközben, 24-én vagy 31-én tudjuk pótolni. A pontos időpontról később értesítenek.

1 megjegyzés:

  1. na ezt nevezem ÉN sikertörténetnek! épp most akartam búcsúzkodni, meg jószerencsét kívánni a meccsre, meg szabadkozni, hogy tegnap szenvelgő sunyi köcsög módjára berúgtam edzés helyett, ésatöbbi, ésatöbbi. nem tudni, meddig maradhatok még az a derűs nyugalmú ateista, aki volnék, ha lépten-nyomon efféle hihetetlen szerncsébe vagyon részem, mindenesetre álljon itt most alább a fenti bejegyzés hírértéke alapján kialakult és véglegesített hivatalos hozzászólásom:

    bocs bazkik, de tegnap estére nagyon belázasodtam. most már jól vagyok. a csapatkasszából gyógyszerre kölcsönvett összeget a jövő heti kondícionáló edzésre meghozom, azzal a pár doboz akciós nyugatnémet sörrel együtt, melyeket a billában vásárolok majd, kizárólag a vezetőség részére. többinek lófaszt. jó hétvégét,

    csumi-imi

    avvocatnak külön kösz.

    VálaszTörlés