2011. január 30., vasárnap

AZ EGYIK SZEMÜNK SÍR, A MÁSIK NEVET

Camara Abubacar, aki az idén csatlakozott hozzánk remek ajánlatot kapott a Pest Megyei I/B osztály Déli csoportjában szereplő Kiskunlacháza SE-től. Az elmúlt héten már velük edzett, és valószínüleg le is igazolják.
Az egész csapat nevében sok sikert és kitartást kívánunk, és ne felejtsd, a mi ajtónk mindig nyitva áll!
Tyahor József és Probáld Attila után immáron a harmadik játékost építjük fel rövid időn belül, és adjuk vissza a jegyzett, amatör futball vérkeringésébe.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok Caminak Kívánok neki sok szerencsét:) By:Ty.Ádi

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm mindenkinek mert ami otán veletek vagyok csak fejlődtem ,és köszönöm az a fél évet ami töltöttem veletek ,nagyon jól éreztem veletek és soha nem felejtem el titeket,mert tudom milyen jó volt veletek lenni, és köszönöm a z egész csapat tagnak ,drukerek és mindenki a ki a csapatér teszi valami.pusziiiiiii.
    HAJRA DINAMO TORPEDO .
    CAMI.99

    VálaszTörlés