2010. december 7., kedd

ÉVZÁRÓ SZAVAZÁS 2010

Underworld VAGY Diósjenő?
Diósjenő ÉS Underworld?

13 megjegyzés:

  1. Diósjenő szuper ! Nem kell fizetni a szállást ! Esetleg van szarvaspöri , vagy bármi vad rendelésre! Többször voltam és egyster se csalodtam! OP 9

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. IMI! VÉLEMÉNYNEK OK, JÖHET, DE SZAVAZNI AZ ŰRLAP KITÖLTÉSÉVEL KELL!

    VálaszTörlés
  4. Amúgy bármelyik helyszínre essen is a választás, én azt gondolom, hogy azáltal, hogy összefogunk és a lehetőségek szerint összedobunk kajára, piára és szerzünk mondjuk némi pálinkát is pont, hogy elmossuk az anyagi lehetőségek közötti különbséget. Ahogy én látom, Diósjenő nem kerülne többe, egyszerűen csak többet lehetnénk együtt, aminek én speciel örülnék.

    VálaszTörlés
  5. oké bali. a zűrlapot kitöltöttem, a véleményem előadom majd a tokajiba - na milyen fasza gyerek vagyok?

    VálaszTörlés
  6. ...én pedig azt szeretném jelezni, hogy az Underworld a Facebookon egy lejárt oldal és az UW a Facebookon a helyes.ha lehet cserélni megköszönném.amúgy nekem is mindegy, nem ragaszkodom UWhoz, csak nekem a hétvége mindig kizárt, sajna.ha nem gond én ebből a szavazásdiból ki is maradnék.nem részrehajlás miatt.csak a Dinamo!
    pity18

    VálaszTörlés
  7. Pityesz, add meg a pontos url-t és javítom. Szabi nincs az alvilágban? Amúgy nem részrehajlás az UW-re szavazni...

    Balázs

    VálaszTörlés
  8. sztem kirándulni kéne , mindegy hányan, ez jó, de , ha más hej érdekel toldi, trapéz lehet még

    VálaszTörlés
  9. Eddig 8 szavazat érkezett (OP, Simesz, 4-es, Makláry Zoli, Imi, 7-es, Márk), és 4:4 az állás. Hol a többi voks?

    Balázs

    VálaszTörlés
  10. egyezzünk ki döntetlenben, jenő összeomlás után megvilágosodás pityesznél.

    VálaszTörlés
  11. Délután beszéltem a Lajossal, holnap lesz a utolsó napja, kirugták. Sajnos megint egy új embert kaptunk a pályánkra, akivel mindent kezdhetünk előről.A Pityesznek azt üzeni hívja fel mert van pálinka, az Imi is hívhatja de annyi lehet, hogy nincs....

    Diósjenő: koreográfia , velkám drink, leülés, bámulás, valaki késik, valaki lemondja,mindenki éhes, kaja kollektívan, mindenki ugyan azt eszi aki szerencsés az melegen, folyó bor ihatatlan, csapolt ászok, üveges steffl, kettőkor a tulaj ásítozik,mindenki haza, máraki kocsival van.

    UW: megérkezés,a többieket nem látod a füsttől,pityesz idegesen jön-megy bazdmegol,
    Imi már ottvan és részeg, Szabola nem jön mert zenél,nekem fáj a fejem, Balázs izzad, hideg búzasör olcsón, bort ne igyál ha a Tokajiból jösz, ülőhely hátúl a fekete lyukban,friss pizza ARO alapanyagokból, jó hangulat.

    NK

    VálaszTörlés
  12. ma este jelmezes főpróba, nekem lesz a legkevesebb szövegem, hehehe

    VálaszTörlés
  13. 7-kor a könyvtárban?

    #10

    VálaszTörlés