2011. február 25., péntek

A NAGY FOGYÁS

Sérülések, átigazolások, valamint a futballkarrier befejezése, továbbá néhány játékos csipkerózsika-álma miatt drasztikusan lecsökkent a létszámunk.
Ami a teremfoci során már körvonalazódott az a tegnapi "edzésünkön" teljesedett ki igazán, ahol csupán 7 hadra fogható játékosunk jelent meg. A szombatra tervezett edzőmeccset felejtsük el, és mindenki gondolkozzon el, de gyorsan... jövő szombaton már bajnokit játszunk!
Az aktuális keretünk: BÓDAY, KORDA, SIMON, SZIRONY I, TYAHOR II, CSEH, CZEIZLER, KOVÁCS, NAGY, SZIRONY II, OLÁH, BRÁVÁCZ
Eligazolt: CAMARA, TYAHOR I
Sérült: MAKLÁRY, MATÓCSI, FODOR
Abbahagyta: TÓTH(?), KONCZ(?), PETSCHNER
Alszik: HORVÁTH, ROHÁCSI, GRIND

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Elnézést, hogy eddig nem jelentkeztem. Családi és egyéb okok miatt, nem tudtam eddig teljes jogú tagként bejelentkezni, ezért inkább sehogyse jelentkeztem, de követtem az eseményeket passzív figyelőként, csak nem tudtam volna semmilyen igazi komoly elkötelezettséget vállalni.
    Szeretnék az előző szenonhoz hasonlóan amolyan pártoló tagként a Dinamó mellett állni, és - egyelőre - alkalmanként besegíteni, meccseken ennyit-annyit, ami éppen a csapatnak szükséges játszani. Ha szorul a cipő, és éppen kevés hadra fogható játékos van, akkor dupla erőfeszítéssel igyekszek részt venni,azaz ha most éppen nincs ki a keret, akkor nagyon nagyon fogok igyekezni, hogy besegíthessek az első meccseken... sajnos jelenleg az edzésre és meccsekre való járást még nem tudom vállalni, és tudom, hogy értelemszerűen az edzésre járók prioritást kapnak a meccseken, én ezt gondolom természetesnek is, de ha bajban a csapat akkor szívesen megyek és helytállok, ha pedig vagytok elegen, akkor majd szurkolok, illetve hosszú távon remélhetőleg visszakerülök a kezdőbe :)

    szóval lélekben, hamarosan pártoló tagágban is, és baj esetén játékkal is támogatom a Dinamót!

    koncz imi

    VálaszTörlés