2010. április 2., péntek

kellemes húsvéti ünnepeket / Happy Easter!

4 megjegyzés:

  1. Dinamo hét!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. ha nem lesz dinamo hét, hát nem lesz dinamo hét...

    bali-bali-bali biztos valami mást csinál, szerintem a budai villájában ellenőrzi a takarítószemélyzet referenciáit. láthatod zsoleszkám, nekem is muszáj ide beírni, hogy ollyasmit hozok neked az edzésre, amitől elalélsz. pityesznek vettem szájkosarat proaktív alkoholszűrővel, majd edzés után segítsetek lefogni, hogy rátegyem

    csumi

    imi

    VálaszTörlés
  3. Köszönettel megkaptam a belépési és behajtási engedélyemet.A gesztust értékelem, a kedves kisérőlevél tartalmán elérzékenyűltem,az engedély kivitele és formája pedig veri az összes klub hasonló igazolványát.
    Végre nem kell sorbaállnom esőben, hóban a pénztárnál és nem vesztek időt a parkoló keresé
    sével sem.
    Mégegyszer kifejezve hálás köszönetemet,rendha-gyó és váratlan módon egy Hajrá Dinamó köszöntéssel kivánok sikeres, tavaszi menetelést!Dr.B.O a 187942 sz.igazolvány tuledonosa.

    VálaszTörlés