2010. január 28., csütörtök

ELTŰNT JÁTÉKOSOK NYOMÁBAN

7 megjegyzés:

  1. Hello, hello , nem tűntem el...
    Itt vagyok , csapattagokkal tartom a kapcsolatot, sőt a Szesziékkel eccer ittam is még a boldog új évre, meg a Z-vel is talcsiztam, a Csabának is irtam meg kuldtem tagdijjat is...
    hát a Mesterrel nem komminukáltam, de csak mert nem szeretem a nyálazást, ugy gondolom nem így kell bekerülni a kezdőbe, nem akartam hogy félreétsék, nna... :)
    remélem hamarosan talalkozunk, nekem péntek mostanában nem volt jó, de igyekszem, és focizom addig is, meg mozgok...
    na csá, csakadinamóóóó

    VálaszTörlés
  2. Mihau , Varsoban havat lapától !Legalább is az utolsó infom ez volt róla ! OP

    VálaszTörlés
  3. ha valakinek nincs meze egy 12es van nalam, mert fogalmam sincs mikor fogok legközelebb labdaba rugni, mert csunyan elvagyok havazva mindennel egy jó ideje, és ha valakinek nincs szivesen odaadom.

    fecc

    VálaszTörlés
  4. Imi,
    vettem, értem, de azért remélem jót nevettél, és hamarosan találkozunk...

    Fecc,
    Szép gesztus, és örülök, hogy végre hallatsz magadról, de szerintem valahogy majd csak kigazdálkodjuk, hogy legyen mindenkinek szerelése a szezon kezdetéig. Másfelől, még mindig azt gondolom, hogy a játékoddal tudnál nekünk a legtöbbet segíteni, csak rajtad áll, az ajtó nyitva van.

    Balázs

    VálaszTörlés
  5. Gyere vissza Fecó! Gyere vissza Fecó!

    A csapat!

    VálaszTörlés
  6. Jogos, igazatok van, és fogok is menni, de ez pár a hónapom durva volt, de tök mindegy, sajat hülyeségem... Vagyis nem volt hülyeség, csak az hogy abbahagytam az edzésre járást...

    de most rendezôdött minden, és pozitivan. a héten utazom, de ha lehetséges újra lejárni, akkor kövhéten már élnék vele... az úszás tuti nem menne hattól, de a szigeten futás igen, mert itt vok mellette. Péntek edzés is jó, csak a csüt volt a legrosszabb idôpont nekem a munkám végett.

    Üdv a hisztis... :)

    VálaszTörlés
  7. Na Kebab Gyerekek,
    Élek még, valamikor elvonszolom majd a csoffadt testem a mérnökbe...
    Per pillanat van egy kis időszakos probléma a térdemmel, vmi porc elkezdett kopni és még be is gyulladt, ugyhogy most el vagyok tiltva mindennemű sporttevékenységtől, egy darabig.
    De már közel a regeneráció:)
    Na üdv mindenkinek és öröm lesz kiosztani az első bőröket újra...
    Hajrá DINAMO meg mindenféle faszság.
    Cseccs,
    Töki

    VálaszTörlés