2013. február 9., szombat

CSAPATMUNKA

6 megjegyzés:

  1. jobb hej híján: egy ma késő esti égetett szeszesital tranzakció folyamán értesültem arról, hogy (egyelőre még csak feltételes) lehetőségünk adódna részt venni egy csehszlovákiai foci tornán.
    ez úton kérném a T. vezetőség mielőbbi szíves egyeztetését a részletekkel kapcsolatosan, különös tekintettel a holnapi liga megbeszélés közelségére - úgy az április 28-ra tervezett rendezvény, amint ahogy a csapatunk előttünk álló bajnokság zavartalan lebonyolítása érdekében.
    hátha összejön, én nem bánnám.

    csumi-imi

    VálaszTörlés
  2. én is halottam róla sőt a szurkolókat is érdekli a dolog ha lehetőség van lesz rá ők is szeretnének indulni a tornán.szóval??

    VálaszTörlés
  3. http://24.media.tumblr.com/tumblr_mb95urCg8z1qdlh1io1_400.gif

    VálaszTörlés
  4. szervezés alatt..

    VálaszTörlés
  5. az utóbbi pár hétben kicsit eltűntem, bocsánat, de szeretném holnapra meghívni a kedves csapattársakat a T.Sz.-be, a születésnapomra.
    Bence

    VálaszTörlés
  6. isten éltessen 4

    VálaszTörlés