2013. január 14., hétfő

Simi távozik és földrészt vált

Az ősz játékosa Ázsia felé veszi az irányt


Még el sem kezdtük a felkészülést, de máris távozik az ősz egyik meghatározó játékosa. 

Meg nem erősített információk szerint több thaiföldi klub is élénken érdeklődik szabadon igazolható játékosunk iránt, aki vélhetően a BEC Tero Sasana-nál (Thai: สโมสรฟุตบอลบีอีซี เทโรศาสน) fog kikötni. Informátorunk szerint Simi a tradicionális és az egzótikus orvosi vizsgálaton is megfelelt, így semmi akadálya, hogy aláírja 1 éves szerződését.

5 megjegyzés:

  1. jó utat, küldj majd pénzt és hazafelé nehogy elfelejtsél ajándékot hozni. pálinkába úsztatott kígyó megteszi, egy jó zsíros anakonda a hozzávaló palackba.
    hiányozni fogol, jó sokat lapátoltá helyettem mikor má plafonig ért a szar, most meg nézhetek másik balek után.
    mindent köszönök, vigyázz magadra.

    csumi-imi

    búcsúest nem lesz? ha még megoldható... mer nagyon megérdemelné ez a csávó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imi, tartsd a frontot hátul, én hozom a kígyópálinkát meg a nagy dellát visszafelé! az ajándékról nem is beszélve..

      Ti is hiányozni fogtok, hajrá!

      Törlés
    2. majd bejelöllek a iviven, attól mingyár kevésbé érzed magad egyedül külföldön. most egy tornaterembe brékelünk egy főttkrumpliszerű labdával valahol kőbánya középsőn, de eztet a pestiek jobban tudják, hogy merre van az a iskola. képzeljed! tegnap rúgtam 4-8 gólt, és a edzőnk szerint is "jól mozogtam" - már ahogy azt mindenkinek mondani szokása, aki szeret focizni. hát, ezt ő tanulta valahol, de engemet valamiér egy cseppet se zavar, hogy nekem má csak a másnapos foci maratt. szerintem ezér van az is, hogy nekem hátulról hiányozni fogol, de ez mos már maradjon köztünk, ha kérhetem.
      khm... különféle postán küldött avagy bankon keresztül érkező ajándékokér továbbra is hajlandó vagyok levelezni veled, és beszámolok a itteni eseményekről, sőt, némi felárér akár dícsérgetlek továbbra is.

      csumi-imi

      Törlés
  2. Valami hivatalos megerősítés jó lenne.
    Sajnálnám.....

    NK

    VálaszTörlés
  3. Szevasztok!
    Felemás érzésekkel kell megerősítenem, hogy a hír igaz.. már megvolt az orvosi (mindkettő) és hétfőn kezdek a Chiang Rai United csapatánál. Na jó, félre a tréfával, valóban ezúttal Thaiföld északi részére sodortak az események, ahol előreláthatólag egy évig fogok önkénteskedni. Ez persze nem jelenti azt, hogy lélekben ne lennék ott az edzéseken és a mérkőzéseken, vagy az egyébb Dinamós eseményeken. Akartam valami kevésbé formális és valamivel személyesebb búcsúzkodást, de kissé zsúfolt lett az indulás előtti időszak. Azért remélhetőleg a jövőben még magamra ölthetem a csillogó fekete vértet és a pályán is támogathatom a csapatot, de addig is CSAK A DINAMO!!!
    legyetek jók és nyerjétek meg a bajnokságot, én innen követlek Titeket!
    2,3..DINAMO!!!
    ciao
    Simesz

    VálaszTörlés